فرماندار شهرقدس:
فرماندار شهرقدس گفت: بانوان ایرانی می‌توانند برای عرضه اجناس تولیدی خود در اپلیکیشن ایران‌بانو ثبت‌ نام و در این بستر فعالیت کنند.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ 13 July 2022

زهرا عسکری

به گزارش خبرنگار  تابناک تهران، وحید گلی‌کانی روز چهارشنبه درآئین افتتاحیه اولین رویداد بزرگ مد و لباس ایرانی-اسلامی ریحانه که در شهرقدس برگزار شد، افزود: متاسفانه در سطح کشور بانوان با مشکل عرضه اجناس به بازار مواجه هستند و برای رفع این مشکل در این نمایشگاه اپلیکیشن ایران بانو در حوزه اشتغال بانوان معرفی شد؛ این اپلیکیشن (برنامه کامپیوتری که برای کاربری در گوشی های هوشمند تلفن همراه کاربرد دارد) با محوریت شهرقدس و سطح فعالیت کل کشور راه‌اندازی شده و بانوان در اقصی نقاط کشور می‌توانند به منظور عرضه محصولات خود در این بستر فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در مکان افتتاح این رویداد که متعلق به شهرداری است شاهد استقرار ۶۰ غرفه هستیم که ماحصل فعالیت بانوان شهرقدسی است و اگر در راستای وسعت این نمایشگاه فعالیت شود قطعا ۶۰ غرفه تبدیل به صدها غرفه خواهد شد.

فرماندار شهرقدس با بیان اینکه در این نمایشگاه بانوان بدون نگاه مالی در این حوزه به منظور معرفی ظرفیت‌های عفاف و حجاب، اشتغال و کارآفرینی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: امید است الگویی برای دیگر شهرستان‌ها باشیم.

وی گفت: می‌توان گفت در سطح ۱۶ شهرستان استان تهران چنین نمودی قابل مشاهده نیست و این نتیجه زحمات فعالان حوزه بانوان و نشأت گرفته از امور بانوان فرمانداری، سپاه شهرستان، دفتر امام جمعه، بانوان روسای ادارات و دیگر عوامل است که جای تقدیر دارد.

فرماندار شهرقدس افزود: امید است در سال‌های آینده شاهد استقرار نمایشگاه‌هایی با وسعت بیشتر و در مناسبت‌های مختلف در شهرستان باشیم زیرا این نمایشگاه فقط مختص محصولات عفاف و حجاب نیست و هنرهای مختلفی در این نمایشگاه به عموم معرفی می‌شود؛ همچنین امید داریم برای تامین مکان‌های کارگاهی فعالیت‌های مناسبی صورت گیرد و ما نیز به دنبال ایجاد فضای اشتغال و تولید هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار