معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: این دستگاه در محله های حاشیه شهر، کم برخودار و ضعیف با برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی استعداد یابی ورزشی میکند.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ 06 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ ید الله عزیزی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان با برگزاری فوتبال خیابانی درحاشیه شهر و محله های بانبور، چالیمار و بانبرز شهر ایلام نسبت به استعداد یابی در زمینه ورزشی فوتبال در رنج های سنی بین ۱۳ سال تا ۱۵ سال و رنج سنی ۱۵ تا ۱۸ سال اقدام میکند.

وی، با بیان اینکه این مسابقات توسط خانه های احسان مستقر شده در محله های مذکور صورت میپذیرد، افزود: لباس ورزشی، سایر نیازمندی ها برای برگزاری این مسابقات و دیگر هزینه ها کامل توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان تامین میشود.

عزیزی، با تاکید بر اینکه این اقدام موجب ایجاد نشاط و شادابی در بین نونهالان و نوجوانان محله های حاشیه شهر میشود، خاطرنشان کرد: برنده این مسابقات ورزشی جایزه ویژه دریافت خواهند کرد و بعد به مرحله استانی و کشوری این نوع مسابقات راه پیدا می کنند که به نوعی استعداد یابی ورزشی صورت می گیرد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اضافه کرد: هر آنچه در توان و اختیار داشته باشیم جهت توسعه و رفع مشکلات حاشیه شهر انجام خواهیم داد./م

بیشتر بخوانید:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار