عضو هئیت مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان مرکزی گفت: این خانه تمامی واحدهای صنعتی استان را به خوبی نمی شناسد.
کد خبر: ۱۰۵۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 10 July 2022
حسین اسلامی زاده  در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک مرکزی در باره معیارهای انتخاب واحدهای موفق صنعتی افزود: به دلیل اینکه خانه صنعت و معدن تمامی شناخت دقیقی از واحدهای صنعتی استان ندارد ،طبیعتاً انتخاب صحیحی نیز نخواهد داشت.
وی یادآورشد:فرایند کسب اطلاعات واحدهای تولیدی به این شکل است که فرمی را خانه صنعت توزیع می‌کند و افرادی که علاقمند هستند برای واحد موفق مطرح شوند پاسخ این سوالات را میدهند.
اسلامی زاده افزود: خانه صنعت ومعدن با این روش دنبال شناخت نیست، بلکه درحال  استعلام گرفتن است و واحدها درحال تبعیت کردن هستند.
 وی با بیان اینکه واحدهایی که از خانه صنعت معدن تبعیت می کنند باید یک مبلغ را به خانه پرداخت کنند ادامه داد: خانه صنعت و معدن برای ادامه فعالیت خود به منابع درآمدی نیازمند است ،طبیعتاً یکی از ملاک های انتخاب واحد ها موفق واحدی است که خوب پول می دهد.
اسلامی زاده ادامه داد:انتخاب ما به عنوان اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و معدن بعد از انتخاب واحد هایی بوده است که باید از آنها تقدیر می شد.
وی اضافه کرد: برای ما ملاک های مدنظر بود که افراد انتخاب شود و اما زمانیکه  متوجه شدم معیارهای انتخاب چگونه است، مورد تایید اینجانب واقع نشد و باید گستره ی وسیع تری ایجاد کرد.
وی گفت: باید شناخت از واحدهای تولیدی صنعتی معدنی بیشتر شود تا بتوان افرادی که مورد تقدیر قرار می گیرند،واقعی تر و تکراری نباشند.
 وی یادآورشد: در حال حاضر واحدهای تولیدی بسیاری داریم که موفق هستند و باید تشویق و مطرح شوند. 
اسلامی زاده ادامه داد:هیئت مدیره جدیدکه در خانه صنعت و معدن مستقر شده است ملاک های جدیدی را برای ارزیابی و انتخاب واحدهای صنعتی برتر را  مدنظر قرار خواهد داد و با گسترش تعداد شرکت ها و واحدهای مورد ارزیابی رویه جدید پایه گذاری خواهد شد.
محسن بهرامی
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار