مدیر عامل سازمان آتش نشانی ایلام:
مدیر عامل سازمان آتش نشانی ایلام گفت: در خرداد ماه سال جاری ۱۱۷ مورد عملیات امداد و نجات در حوادث به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر ایلام اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ 06 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ نصرت‌الله لطفی مدیر عامل سازمان آتش نشانی ایلام بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و استفاده از وسایل سرمایشی احتمال وقوع حریق‌های برقی افزایش پیدا می‌کند و بررسی مدار سیم کشی برق و نصب فیوزهای استاندارد جهت پیشگیری از آتش سوزی‌های برقی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به رشد ۱۰ درصدی حوادث در خرداد ماه نسبت به ماه گذشته افزود: در خرداد ماه سال جاری ۴۸ عملیات اطفا حریق اتفاق افتاده که ۱۰ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی بوده، ۵ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۱۰ مورد مربوط به منازل مسکونی، پنج مورد مربوط به مراکز تجاری و ۱۴ مورد مربوط به جنگل و درختان است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تصریح کرد: در خرداد ماه سال جاری ۱۱۷ عملیات امداد و نجات در حوادث به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر ایلام اتفاق افتاده که از مجموع این عملیات ۲۹ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۲۶ مورد زنده گیری مارهای سمی و غیر سمی، ۲۹ مورد چیدن حلقه وقفل، ۱۷ مورد امداد آسانسور، ۵ مورد امداد تصادفات خودرویی و مابقی آن ها مربوط به سایر موارد بوده است

لطفی در پایان گفت: ۲۰۷ نفر توسط آتش نشانان در سه ماهه اول سال جاری نجات پیدا کرده‌اند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار