رئیس کتابخانه مرکزی استان ایلام اظهار داشت: بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه مرکزی ایلام در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی خود و همچنین فراهم کردن محیطی سودمند، به منظور گذراندن اوقات فراغت در فصل تابستان با همت رقیه شفیعی مسوول این بخش نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سرگرمی برای اعضای نابینا و کم‌بینای اقداماتی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 01 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ مامی زاده افزود: از ابتدای خردادماه سال 1401 بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه مرکزی ایلام با دعوت از «محسن برفی‌نژاد» فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد مشاوره و دارای مدرک مربیگری شطرنج و مسوول جامعه نابینایان دزفول تا پایان تابستان برگزاری دوره‌های مختلف برای این جامعه هدف خواهیم داشت.

وی گفت: رئیس کتابخانه مرکزی ایلام اضافه کرد: این دوره‌ها هر هفته در روزهای چهار‌شنبه از ساعت 9 تا 12 صبح شامل: یک ساعت مشاوره گروهی در زمینه‌های مختلف، یک ساعت آموزش شطرنج، یک ساعت پرسش و پاسخ با حضور اعضای نابینا و کم‌بینای کتابخانه است همچنین این دوره به صورت رایگان در حال برگزاری است.

مامی زاده ادامه داد:  کسانی که قصد ثبت نام در این دوره‌ها را دارند می‌توانند چهار‌شنبه‌ها از ساعت 9 صبح به بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه مرکزی ایلام واقع در میدان دفاع مقدس مراجعه کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار