عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی:
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: استان ایلام جزء ۱۱ استان پایلوت کشور برای راه‌اندازی مرکز درمان سرطان برست است.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 26 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر زهرا شیخی در سفر به ایلام با اشاره به برنامه‌ی جهاددانشگاهی برای راه‌اندازی مرکز درمان سرطان برست، اظهار کرد: شبکه ملی پیشگیری از سرطان، که غربالگری سرطان در آن دیده شده در ۱۱ استان به صورت پایلوت، از جمله ایلام، با هدایت علمی جهاد دانشگاهی شروع به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه در این زمینه نیز وزارت بهداشت زیرساخت‌ها را تامین خواهد کرد، گفت: دولت سازمان برنامه و بودجه را موظف کرده تا بحث بیمه ی رایگان بیماران را تامین اعتبار کند، بنابراین برنامه‌ریزی برای این موضوع توسط جهاددانشگاهی و استانداری ایلام، کاملا درست است وبه خوبی این اولویت دیده شده است.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افرادی باید برای پیشگیری و شناخت بیماران در مراحل اولیه باید آموزش ببینید و در این حوزه نیازمند افراد متبحر و آموزش دیده هستیم که جهاد دانشگاهی کمک خواهد کرد و موضوع تجهیزات نیز حل خواهد شد و ما در مجلس هماهنگ می‌کنیم که این کار زودتر شروع شود.

بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده، مرکز درمان سرطان برست توسط جهاددانشگاهی ایلام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و استانداری ایلام راه‌اندازی خواهد شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار