سر آدم سوت میکشه !
واضح تر اینکه آقای مدیرکل از سویی بدلیل نبود بودجه قادر به پرداخت حق الزحمه کارکنان شرکتی خود نیست اما از سویی دیگر نزدیک به یکصد میلیون تومان را برای تامین مبلمان اداری دفتر نماینده هزینه کرده است !
کد خبر: ۱۰۵۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 21 June 2022

علی اصغر اسدی مدیر تابناک ::تو این وانفسای گرانی سرسام آور و وضعیت بازار که قیمت باشیب بالایی مدام در حال تغییر است ،تصور کنید یکماه حقوق دریافت نکنید آنهم فردی که صاحب زن و بچه باشد !

حتی اگر این فرد صرفا و صرفا نان روزانه خانواده و ناهار و شام بسیار ساده و معمولی را در سبد هزینه خانواده به حساب بیاورد ،چنانچه پولی در اختیار نداشته باشد چه اتفاقی برایش متصور هستید ؟!

حال این وسط اداره ای داریم که تعدادی نیروی شرکتی را برای انجام امور اداری خود بکار گرفته است و تقریبا چهار ماهی هم حقوق این کارکناش را پرداخت نکرده است !

اینجا دو مساله قابل بحث است ؛اول اینکه کسی که تمام وقت و ذهن خود را برای کار در یک اداره متمرکز می کند به خودی خود فرصت دیگر منابع درآمدی را از دست می دهد ،پس تامین هزینه خانواده به همین یک شغل اداری وابسته است !

حالا مدیر اداره هم بی توجه به این وضعیت اقتصادی دهها خانواده، برای پرداخت حقوق این افراد اقدامی به عمل نیاورده است به معنای واقعی چندین خانواده را اسیر بی خیالی خود کرده است !

مساله دوم چرایی عدم پرداخت حقوق کارکنان شرکتی این اداره است که به طور طبیعی باید منابعی برای پرداخت در اختیار داشته باشد و گرنه دلیلی برای انعقاد قرار داد با این کارکنان و بهره کشی مجانی از آنان متصور نیستیم !

حال اگر چنانچه مشکلات روزمره مالی و بودجه ای را دلیل تعویق پرداخت چند ماهه حقوق کارکنان علم کنند به این دلیل نمی توانیم توجهی این دستگاه را بپذیریم !

میدانید به چه دلیل ؟!

به دلیل اینکه که گفته می شود ؛مدیر این دستگاه برای جلب توجه و حمایت یکی از نمایندگان استان که ادارات را با تمام محتویاتش سهم خود می داند مبادرت به یک حاتم بخشی عجیب کرده است !

واضح تر اینکه آقای مدیرکل از سویی  بدلیل نبود بودجه قادر به پرداخت حق الزحمه کارکنان شرکتی خود نیست اما از سویی دیگر نزدیک به یکصد میلیون تومان را برای تامین مبلمان اداری دفتر نماینده هزینه کرده است !

اول اینکه آقای مدیر باید پاسخ دهد که به چه حقی بودجه تعیین شده اداره برای امور اداری و خدماتی را صرف تامین ملزومات اداری دفتر نماینده می کند ؟!کدام ردیف بودجه به این موضوع اختصاص داده شده است ؟!

دوم اینکه آقای نماینده به صراحت پاسخ دهند مگر مجلس بودجه تجهیز دفتر نماینده را در اختیار ایشان قرار نداده است ؟!
اگر بودجه اختصاص داده شده چرا در مسیر خود هزینه نشده تا از جیب دستگاه اجرایی تامین شود ؟!

اگر هم اختصاص داده نشده است ،کدام قانون و بر اساس کدامین ردیف بودجه قید شده که باید دولت و‌از بودجه دستکاه اجرایی استان دفتر ایشان تجهیز شود؟!

اگر اسم این حاتم بخشی را تضییع حقوق و بی مبالاتی در تامین حقوق کارکنان و خیانت به منابع دولت نامگذاری نکنیم ،خودتان به آن چه چیزی اطلاق می کنید ؟!

در پایان این نکته را اضافه کنیم ؛وقتی نمایندگان ما مطالب کنایه ای رسانه ها را بی دلیل منتسب به خود کرده و از رسانه شکایت می کنند ،یقینا به دلیل قوی بودن شامه این عزیزان از بیان نام آنان خودداری کرده ،چرا که شک نداریم خود می دانند منطور ما کیست ؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار