مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت:امسال یک هزار و 250 میلیارد ریال اعتبارات خشکسالی به این استان تخصیص داده شد که از این میزان تا کنون 750 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰ 04 March 2015
مهرزاد بوستانی ، چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود:این اعتبارات در بخش های مختلف برای مبارزه با عوارض خشکسالی هزینه می شود.

وی اظهار کرد: امسال برای مقابله با آتش سوزی ها در منابع طبیعی فارس 30 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که تاکنون هشت میلیارد ریال آن تخصیص یافته و برای تامین تجهیزات هزینه شده است .

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس ادامه داد:این استان در سال 93 برای حفظ ، حراست و ارتقا منابع طبیعی از 350 میلیارد ریال اعتبار برخوردار بوده که از این رقم 180 میلیارد ریال آن دریافت و در چرخه منابع طبیعی صرف شده است.

بوستانی اضافه کرد: امسال منابع طبیعی فارس از 20 میلیارد ریال اعتبارات خشکسالی ، شش میلیارد ریال اعتبار از محل دو درصد درآمد نفت وگاز و چهار میلیارد ریال اعتبارات ماده 180 که در اختیار نمایندگان فارس است ، برخوردار شده است.

به گفته وی ، امسال 106 پرو‍‍‍ژه آبخیزداری در فارس اجرایی شده که با توجه به روند تخصیص اعتبارات این روند تداوم می یابد.

بوستانی اضافه کرد:در سال جاری از یک هزار و 600 هکتار از اراضی منابع طبیعی که تصرف شده با حمایت قوه قضاییه برای 80 درصد آن به نفع منابع طبیعی حکم قصایی صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار