مدیر کمیته امداد امام خمینی اقلید از آغاز اکرام فاطمی، شور نیکوکاری و همبستگی اجتماعی در 200 پایگاه ثابت و سیار این شهرستان از صبح امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹ 04 March 2015

محمدحسین امیدی صبح امروز در آیین نمادین شور نیکوکاری که در دبیرستان دخترانه وزیری این شهرستان برگزار شد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری با شعار اکرام فاطمی، شور نیکوکاری و همبستگی اجتماعی اظهار کرد: رفع نیاز محرومان و مستمندان وظیفه تمام مسئولان و مردم است.

وی بابیان اینکه ملت غیور ایران در تمام صحنه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... با حضور پرشور و باصلابت خود حامی نظام، دولت و مسئولان هستند، تصریح کرد: مشارکت قشرهای مختلف مردم از دانش‌آموزان، دانشجویان و ... در کمک و مساعدت با کمیته امداد امام خمینی در تأمین بخشی از نیازهای مددجویان، دانش‌آموزان و ایتام نیازمند بسیار لازم و ضروری بوده چرا که رمز موفقیت و ارتقای خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه در گرو حمایت و مشارکت مردم است.

امیدی عنوان کرد: جذب و ارتقای مشارکت‌های مردمی در خدمت‌رسانی به نیازمندان و رفع مسائل اقتصادی، تحصیلی، مسکن، درمان و ... آنان از اهداف ویژه کمیته امداد است که نمونه بارز تحقق این هدف، راه‌اندازی مراکز نیکوکاری با مدیریت هیئت عاملی از بین معتمدان محلات است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اقلید با اشاره به برگزاری آیین شور نیکوکاری در 160 مدرسه و 40 پایگاه سطح شهر و مصلاهای نماز جمعه این شهرستان بیان کرد: سال گذشته از مجموع یک‌میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری این شهرستان، 400 میلیون ریال در مدارس جمع‌آوری که برای تأمین نیازهای دانش‌آموزان نیازمند مدارس هزینه شد.

امیدی در پایان با اشاره به توزیع 16 هزار پاکت در مدارس اقلید برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان حضور پرشور مردم و مساعدت مسئولان در آیین شور نیکوکاری امسال در راستای خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه را خواستار شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931213000810#sthash.sVrcfeBh.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار