ماموران در بازدید این انباردر شهرستان بابل، ۴ هزار و ۲۰۰ عدد قوطی روغن موتور تقلبی از انواع چهار لیتری و دو لیتری و یک لیتری بدون آرم استاندارد و فاقد کد ده رقمی استاندارد را کشف و بک دستگاه نیسان حامل روغن تقلبی را در شهرستان قائمشهر توقیف کردند
کد خبر: ۱۰۴۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰ 08 June 2022

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش روغن موتور‌های تقلبی توسط افردی در شهرستان‌های قائم شهر و بابل، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

سرهنگ محمد محمدپور افزود: با تحقیقات پلیسی محل دپوی این روغن‌ها شناسایی شد و ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی و همکاری نمایندگان سازمان صمت این انبار پخش را مورد بازرسی قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران در بازدید این انباردر شهرستان بابل، ۴ هزار و ۲۰۰ عدد قوطی روغن موتور تقلبی از انواع چهار لیتری و دو لیتری و یک لیتری بدون آرم استاندارد و فاقد کد ده رقمی استاندارد را کشف و بک دستگاه نیسان حامل روغن تقلبی را در شهرستان قائمشهر توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل نگهداری کالا نیز پلمب شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار