استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، امنیت مطلوبی در استان بوشهر حاکم است.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 03 October 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور ایجاد امنیت مطلوب و پایدار از سوی نیروی انتظامی صورت گرفته است و شاهد دستیابی به موفقیت بالایی هستیم.

وی به امنیت مطلوب استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: موضوع امنیت یکی از نیازهای اساسی جامعه است و در بخش‌های مختلف شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نیروی انتظامی مایه آرامش و امنیت در جامعه است، بیان کرد: نیروی انتظامی همواره با اقتدار در حفظ نظم و امنیت و آرامش جامعه گام برداشته است.

وی با اشاره به استفاده نیروی انتظامی از علوم و فنون جدید در اجرای برنامه‌ها، اضافه کرد: نیروی انتظامی همواره در راستای عمل به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده می‌کند.

سالاری با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در همراهی با اهداف و ماموریت‌های دولت، افزود: قاطعیت در اعمال قانون از مهمترین ویژگی‌های فعالیت نیروی انتظامی است.

وی به همراهی مردم با نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مردم‌داری یکی از ویژگی‌های مهم نیروی انتظامی است که باعث این نیرو در دست‌یابی به اهداف و برنامه‌های مورد نظر موفق باشد.

استاندار بوشهر با تقدیر از همکاری همه دستگاه‌های با نیروی انتظامی، افزود: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و اعضای شورای تامین همواره پشتیبان نیروی انتظامی هستند و این موضوع باعث افزایش امنیت در استان می‌شود.

در این آئین نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر، به مناسبت هفته نیروی انتظامی رژه رفتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار