مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران خبر داد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران اعلام کرد که جهت تکمیل این پروژه به ۱۸ میلیارد تومان و جهت تجهیزات و ماشینری به ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که پیگیر تامین این اعتبارات خواهیم بود
کد خبر: ۱۰۴۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ 07 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران: احداث مجتمع فرهنگی رامسر نیاز به ۱۸ میلیارد تومان اعتبار دارد.

حسین جوادی اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در رامسر ساختمانی را که در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع و ۴۵۰ متر مربع اعیانی احداث و تحویل شهرداری رامسر داده و در ازای آن شهرداری ۳۰۰۰ متر مربع زمین در باغ ۳۳ هکتاری رامسر برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری تحویل ارشاد داد.

وی تصریح کرد: احداث ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری رامسر در سال ۱۳۸۰ با زیر بنای ۲۵۰۰ متر مربع توسط اداره کل راه و شهرسازی آغاز شده و اقداماتی نظیر اسکلت بتنی بخش های فرهنگی و آموزشی و اداری با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد انجام شده که نیازمند به مقاوم سازی است.

جوادی ادامه داد: برای این طرح عمرانی تاکنون بیش از ۹۵۰ میلیون تومان هزینه شده که هم اکنون از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و دستگاه نظارتی عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

وی در پایان اظهار داشت: جهت تکمیل این پروژه به ۱۸ میلیارد تومان و جهت تجهیزات و ماشینری به ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که پیگیر تامین این اعتبارات خواهیم بود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار