مدیرکل استاندارد استان همدان از کشف و شناسایی محصول فرآورده‌های یخی (نوشمک ۵۲۰ لاهیجان) با نشان جعل علامت استاندارد در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 29 May 2022

به گزارش تابناک همدان، محمّد مددی اظهار داشت: بر اساس گزارش های مردمی و تماس با سامانه تلفنی ۱۵۱۷ اداره کل استاندارد استان همدان صبح امروز یکشنبه ۸ خرداد گروهی متشکل از واحد حقوقی و کارشناسان این اداره کل جهت رصد و کنترل بازار همدان به سطح بازار مراجعه و پس از بررسی‌های کارشناسی متوجه جعل نشان استاندارد بر روی محصول فرآورده‌های یخی (نوشمک ۵۲۰ لاهیجان) شدند.

وی افزود: در این راستا سازمان ملّی استاندارد ایران به عنوان مدعی العموم کیفیت و متولی نظارت بر کیفیت کالا و خدمات و هم جهت با وظایف ذاتی و قانونی خود ضمن اعمال قوانین و مقررات جاری نسبت به جمع آوری و توقیف این محصول در محل‌های عرضه در سطح بازار اقدام و واحد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.

مددی با بیان این نکته که بازار استان همدان را برای محصولات و خدمات کم کیفیت و فاقد کیفیت ناامن خواهیم کرد تاکید کرد: از هم استانی‌های عزیز تقاضامندیم جهت حفظ سلامت خود و آحاد افراد جامعه گزارشات خود را در خصوص عرضه کالا و خدمات کم کیفیت و فاقد کیفیت به صورت ۲۴ ساعته به سامانه تلفنی ۱۵۱۷ این اداره کل گزارش نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار