مدیرکل کمیته امداد استان ایلام,
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: از آنجایی که در حوزه کشاورزی کار آفرینان برجسته و حرفه‌ای وجود دارد امداد آمادگی دارد از این افراد به عنوان راهبران شغلی و توسعه مشاغل خرد و خانگی بهره گیری کند.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 23 May 2022

به گزارش تابناک ایلام، رضا طاهری  در دیدار با مدیرکل جهاد کشاورزی استان ایلام  گفت : در شرایط اقتصادی فعلی خصوصاً خشکسالی خسارت بار، به منظور پایدارسازی طرح‌های دامداری اجرا شده مددجویان تامین علوفه یکی از ضروریات بوده که در این زمینه همکاری جهاد کشاورزی می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی بیان داشت : با توجه به اینکه کشاورزی و باغداری از مهم‌ترین مشاغل مورد توجه قشر مددجوی این استان است در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر جهاد کشاورزی هستیم.

طاهری ادامه داد:  با توجه به اینکه جهاد کشاورزی دارای امکانات قابل در زمینه‌های آموزشی خصوصاً عرصه‌های کشاورزی است در زمینه ارائه اینگونه آموزش‌ها به مددجویان خواستار همکاری جهاد کشاورزی هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه جهاد کشاورزی یکی از دستگاه‌های اصلی عضو شورای زکات است و از آنجایی که عمده پرداخت کنندگان زکات استان قشر کشاورز هستند انتظار داریم در فرآیند خرید تضمینی محصولات و دریافت زکات کشاورزان همکاری بیشتری صورت گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار