استاندار ایلام گفت: بیماری کرونا که در مقطعی روزانه جان بیش از ۷۰۰ نفر را می گرفت که این آمار امروز به روزانه هفت نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷ 22 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام‌نیا  در نشست با رییس، معاونان و جمعی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی استان با توجه به تعهد و تخصص بالا ، افزایش سطح رضایت مندی جامعه هدف خود را در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به شرایطی که دولت کار و کرامت در آن مشغول فعالیت است، افزود: دولت سیزدهم در شرایطی فعالیت خود را آغاز کرد که استقراض به بانک مرکزی، اوراق قرضه ای که سررسید آنها فرا رسیده بود، خزانه خالی که به دولت تحمیل شده بود و شرایط بد کرونایی بر کشور حاکم بود، اما امروز به لطف خدا و با تلاش، همت و وعده های صادق دولت از این دوران گذار عبور کردیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه در دوران همه‌گیری کرونا شهدای سلامت همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و افتخاری را برای کشور به جای نهادند، ادامه داد: امروز ما هم در این شرایط خاص مسوولیت را پذیرفته ایم که باید با کار جهادی برگرفته از آموزه های دینی در راستای خدمت به مردم صادقانه تلاش کنیم.

بهرام نیا تاکید کرد: هنر مدیریت نیز این است که در این شرایط سخت تلاش کنیم و کمترین نارضایتی را در جامعه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ایلام در قیاس با دیگر استان ها تاکنون به خوبی مدیریت شده و در بحث بهداشت و درمان و نظارت ها در حوزه‌ی معاونت غذا و دارو و سایر معاونت های دانشگاه علوم پزشکی در این بازه‌ زمانی عملکرد قابل قبولی داشته است.

استاندار ایلام یادآور شد: مخاطبین دانشگاه علوم پزشکی بیشتر از افراد کم بضاعت هستند که خدمت به این قشر نیاز به کار جهادی دارد و با توجه به این که بیش از یک ششم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند باید تلاش کنیم به مردم کم توقع و عزتمند استان خدمت شایسته ای داشته باشیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار