آقای استاندار!
تعامل و ارتباط صمیمانه مجموعه دولت با رسانه ها با توجه به شرایط فعلی کشور یک وظیفه است که متاسفانه از سوی معاونین شما به بوته فراموشی سپرده شده است تا جائیکه در جلسه رسانه ها با معاون اقتصادی استانداری شاهد رفتار تند و نگاه از بالا به پائین ایشان بودیم .
کد خبر: ۱۰۴۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 22 May 2022

تابناک ایلام ، رضا آزادی /خبرنگار:: امروز اهمیت و جایگاه رسانه ها و خبرنگاران بر هیج کس پوشیده نیست و همواره خبرنگاران را پل ارتباطی مردم و مسئولین، زبان گویای مردم و چشم تیزبینی دانسته اند که اگر این قشر زحمتکش و درعین حال کم توقع نباشند نمی توان وضعیتی مطلوب برای جامعه و کشور متصور بود.

در عصر حاضر و بویژه از زمانی که فضای مجازی جامعه را در برگرفت نقش و اهمیت رسانه ها و خبرنگاران پررنگ تر و با اهمیت تر شد تا جائیکه مردم رسانه ها را امین خود دانسته اند.

در کشاکش حوادث روزمره این خبرنگاران هستند که همچون شیر در دل سخت ترین اتفاقات ورود کردند و با انعکاس واقعیات و کمبودها چشم مدیران را بر واقعیات گشودند و در واقع چراغ راهی هستند که اگر رسانه ها نباشند انحراف از این راه وجود دارد.

امروز نقش رسانه و خبرنگار در مبارزه با فساد بر کسی پوشیده نیست و مفسدین همواره سایه ی رسانه ها را همچون نگهبانی با شمشیری بران در دست بر سر خود احساس می کنند.

انعکاس خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت ها برگ زرینی از فعالیت های شبانه روزی رسانه هاست که همواره و در کمترین زمان ممکن مردم را از این خدمات آگاه کرده اند.

در طول ۲ و نیم سال گذشته و شیوع ویروس منحوس کرونا نقش رسانه ها و خبرنگاران یک افتخاری دیگر بود که حتی در این راه عزیزانی را در سطح استان و کشور از دست دادیم و آن زمانی که در فراق خبرنگارانی که بخاطر ابتلای به کرونا از بین ماها رفته بودند عزادار بودیم ولی ثانیه ای از مسئولیت های اجتماعی خود غافل نبودیم.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تغییرات مدیریتی در استان ایلام، معاونین استاندار ایلام کمترین تعامل و ارتباط با رسانه ها را داشتند تا جائیکه انصافا خود شخص آقای بهرام نیا استاندار پرتلاش استان جور همه را کشیدند و در حالی که باید دربرهه های مختلف معاونین ایشان در بین مردم و رسانه ها باشند متاسفانه خبری از این عزیزان نبود و خودشان را در حصاری که خودساخته اند پنهان کرده اند‌.

با این اوصاف ولی رسانه ها و خبرنگاران حمایت از دولت را حمایت از نظام دانستند و در موضوعات مختلف در سطح جامعه همچون: کرونا، گردوغبار، جراحی اقتصادی و اصلاح یارانه ها و... همراه و یاور دولت بودند و در راستای جهاد تبیین و مبارزه با جنگ رسانه ای دشمنان وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

جناب آقای استاندار:
تعامل و ارتباط صمیمانه مجموعه دولت با رسانه ها با توجه به شرایط فعلی کشور یک وظیفه است که متاسفانه از سوی معاونین شما به بوته فراموشی سپرده شده است تا جائیکه در جلسه رسانه ها با معاون اقتصادی استانداری شاهد رفتار تند و نگاه از بالا به پائین ایشان بودیم و در برابر نقد منصفانه خبرگزاری تابناک در این موضوع با لفظ رکیک#رسانه های هوچی گر از ایشان روبه رو شدیم که شایسته اصحاب رسانه و قلم و خبرنگاران نبوده و نیست.

آقای استاندار
توهین معاون اقتصادی شما به رسانه ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست!!

وقتی که رسانه ها تعامل، خوش رویی، رفتار نیک، پاسخگویی آقای بهرام نیا استاندار پرتلاش ایلام را می بینند بر انتخاب بعضی از زیر مجموعه ایشان با نگاه تردید باید نگریست!!!!/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار