استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت: ارتقاء مهران به فرمانداری ویژه از سوی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام پیگیری شود.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 29 April 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا مطرح کرد: شهرستان مهران و استان ایلام قلب تپنده دوران دفاع مقدس است و در مقام مقایسه با جایگاهش کمترین توسعه را داشته  و نیاز به توجه همه مسوولان در سطح استانی و ملی دارد.

وی اظهار کرد: سد کنجانچم و سامانه گرمسیری پیشرفت خوبی دارد و برای اتمام آن سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

بهرام نیا گفت: بیش از ۹۰ درصد زیرساخت های  بازارچه مرزی چنگوله  آماده شده است که از همه افرادی که تلاش کردند که این زیرساخت ها مهیا شود تشکر دارم.

استاندار ایلام ادامه داد: کاشت نهال در پارکینگ اربعین و جاده منتهی به پایانه سردار سلیمانی و پایانه برکت، کمک به تکمیل معابر روستایی بان رحمان، کمک به تکمیل زمین چمن مصنوعی در روستای بان رحمان، کمک به تکمیل معابر شهرک اسلامیه مهران، زمین چمن شهر مهران، توسعه و تکمیل زیرساخت گردشگری قنات طبیعی امیر آباد مهران و تکمیل زیرساخت گردشگری یادمان های دفاع مقدس شهر مهران، جزو مصوبات این سفر است و به سرعت مدیران مربوطه باید نسبت به تعهداتی که برای آنها ایجاد شده است اقدام کنند.

وی گفت: در بحث راه‌ها فعالیت های خوبی در استان در حال انجام است و ما معدل این حوزه رضایت بخش است، اما انتظار می‌رود تونل های مسیر اربعین تا قبل از کنگره اربعین تکمیل شوند.

بهرام نیا افزود: در بحث سیل و خشکسالی بخشی از کشاورزان ماحصل یک سال زحماتشان از دست رفته که در قالب یک تیم، میزان خسارت برآورد شود و حداکثر یک هفته وقت داریم که این خسارات به مرکز ارسال شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار