امام جمعه ایلام در حاشیه اختتامیه جشنواره نماز و رسانه ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: کنترل و مدیریت فضای مجازی مهم ترین راهبرد مقابله هم جانبه با هجمه دشمن است که در این راستا اصحاب رسانه نقش خود را بخوبی ایفا کنند.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ 26 April 2022

مجتبی قیطاسی

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در آیین تجلیل از برگزیده های جشنواره نماز و رسانه استان اظهار داشت: باید فضای مجازی مدیریت شود چراکه دشمن درصدد احاطه کردن و در اختیار گرفتن این فضا برای رسیدن به اهداف شوم خود است.

وی بر لزوم ورود حوزه و دانشگاه در بحث ترویج نماز تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش نیز بعنوان یک نهاد مهم و تاثیرگذار در این راستا به وظیفه خود عمل کند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: ستاد اقامه نماز استان در شرایط جدید با رویکرد تاره ورود و یک گروه اندیشه ورز فعالیت خود را برای ترویج نماز آغاز کند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: هر قدر ارتباط ما با خداوند در نماز بیشتر باشد، می توانیم به همان اندازه از گناه دور باشیم و کسی که که با خداوند ارتباط دارد، به هر اقدامی دست نمی زند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: امام حسین (ع) برای دفاع از دین جان خود را فدا کرد ، هلاک شونده کسی است که دین او غارت شده باشد، وقتی انسان واجبات و محرمات را ترک کند در واقع دینش را از دست داده است و اگر چنانچه ها شخص در دفاع از دین و ارزش های اسلام از دنیا برود، شهید محسوب می شود و به درجات عالی می رسد.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان داشت: طبق روایات بزرگترین دشمن کسی است که نیرنگ های او پنهان باشد که در حال حاضر ما در این جنگ با دشمن هستیم و دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال فتنه گری است.

شایان ذکر است،  اختتامیه هشتمین جشنواره نماز و رسانه ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی ، وجمعی از مسئولان فرهنگی با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد. 

در این مراسم از مجتبی قیطاسی خبرنگار خبرگزاری تابناک ایلام به‌عنوان برگزیده این جشنواره تجلیل شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار