استاندار قم با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی نهادها مانند بهزیستی و کمیته امداد در بهره‌گیری از تسهیلات و منابع صندوق کارآفرینی امید گفت: این دو دستگاه در جذب تسهیلات سال گذشته این صندوق عملکرد ناموفقی داشته که لازم است دلایل آن مشخص شود.
کد خبر: ۱۰۴۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 20 April 2022

به گزارش تابناک قم، سیدمحمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، با اشاره به احتمال تغییر نام صندوق کارآفرینی امید به «صندوق ملی پیشرفت و عدالت ایران» ابراز داشت: در صورتی که این اتفاق رقم بخورد با توجه به شعارهای دولت بستر مطلوب تری برای توسعه روستاها و مناطق محروم با جذب تسهیلات بیشتر فراهم می شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های استانی باید در جذب منابع تبصره ۱۸ که در سال جاری اعتبارات بالایی برای آن دیده شده در توسعه مناطق روستایی و محروم اهتمام بالایی داشته باشند.

نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در روز دوم سفر خود به قم با سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار و آیات علی رضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه و سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار و گفت و گو کرد.

وی روز گذشته نیز ضمن دیدار با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از طرح گردشگری، بوم گردی و تاریخی وفایی در روستای قاضی بالا در بخش خلجستان قم بازدید بعمل آورده بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار