امام جمعه دهدشت گفت: بانک‌ها تلاش کنند سخت‌گیری بی‌مورد در پرداخت تسهیلات را بردارند و مردم نیز به تعهدات عمل کنند.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ 14 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار مسؤولان بانک ملی شهرستان اظهار کرد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات در حد امکان سخت‌گیری نکنند.

امام جمعه دهدشت گفت: گاهی نیاز یک خانواده با یک فقره وام برطرف می‌شود بنابراین می‌‌طلبد بانک‌ها با درک شرایط اقتصادی جامعه جوانان را یاری رسانند.

وی بیان کرد: استان ما استان توسعه نیافته است و ظرفیت اقتصادی نداریم، هر چه داریم به برکت انقلاب است، خودمان به خودمان رحم کنیم و به مردم سخت نگیریم.

امام جمعه دهدشت خواستار جذب وام‌های قرض‌الحسنه برای شهرستان شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه چرا استان ما باید کمترین پرداخت وام در سطح کشور داشته باشد، گفت: این برای استان زیبنده نیست، چرا سخت‌گیری‌های بی‌مورد جلوی پای مردم می‌گذارید؟ باید تلاش کنیم و کار را بر مردم سهل بگیریم البته مردم هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وحدانی خاطرنشان کرد: مسئولیت‌ها تمام می‌شود و ما می‌مانیم و اعمالمان.

همچنین محمود قلی‌پور رییس حوزه بانک ملی شهرستان کهگیلویه در این دیدار با بیان اینکه بانک‌ها اقتصادی هستند، گفت: بانک‌ها باید به سمت منافع خود سود قدم بردارند اما با توجه به وجهه دولتی بودن آنها به عنوان یکی از بال‌های دولت همه تلاش خود را در راستای تسهیل‌گری به قشر کم‌برخوردار جامعه انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد وام‌های بانک ملی قرض‌الحسنه حمایتی هستند افزود: جز در موارد خاص وام بالا، یک ضامن کافی هست و همین‌جا از همکاران می‌خواهم تا جایی که می‌توانند در پرداخت وام‌ها تسهیل‌گری را لحاظ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار