کد خبر: ۱۰۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹ 30 September 2015

معاون سیاسی انتظامی فرماندای فردیس گفت: دستگاه های خدمات رسان به ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم شهرمشکین دشت از توابع شهرستان فردیس هیچ گونه خدماتی ارائه نکنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا فلاح نژاد روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم شهر مشکین دشت افزود:هماهنگی بین شهرداری مشکین دشت،اداره جهادکشاورزی و پلیس شهرستان در خصوص برقراری گشت های مشترک برای پیشگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز و برخورد با خاطیان این امر صورت می گیرد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی شهرستان شعبه ویژه ای برای ساخت وساز غیرمجاز در شهرستان فردیس اختصاص دهد تا پرونده ها به صورت تخصصی رسیدگی شود.

فلاح نژاد افزود: سامانه 131 اداره جهادکشاورزی آماده دریافت گزارشات شهروندان در خصوص تخریب باغات و فضای سبز می باشد و شهروندان می توانند با تماس در این سامانه هرگونه مواردی از تخریب باغات را گزارش نمایند تا پیگیری لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندای فردیس گفت: بعداز مشکین دشت قرار شد نشستهایی در خصوص باغات سرحدآباد در منطقه 10 و حریم شهرداری منطقه 3 جهت جلوگیری از تخریب باغات برگزار شود.

فلاح نژاد افزود: جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی که انصافا این باغات و اراضی جز معدود مجاری اکسیژن تنفس شهرستان های کرج و فردیس است.

این نشست با حضور فرماندار،امام جمعه،رییس دادگستری،دادستان،رییس جهادکشاورزی،فرمانده نیروی انتظامی ،بخشدار ،شهردار و اعضای شورای شهر مشکین دشت برگزار شد.

بخش 68 هزار نفری مشکین دشت از توابع شهرستان فردیس در جنوب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار