فرمانده انتظامی استان خبر داد ؛
فرمانده انتظامی استان از کشف مقادیر قابل توجهی ابزارآلات صنعتی خارجی و قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ 10 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار دلاور القاصی مهر بیان داشت: عوامل مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای تحقق شعار سال و به منظور حمایت از تولیدات داخلی نسبت به اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشراف اطلاعاتی اقدام و پس از شناسایی محل فعالیت یکی از فعالان غیر مجاز در زمینه قاچاق لوازم و ابزارآلات خارجی و قاچاق نسبت به بازدید و بازرسی از محل فعالیت وی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد اقلام موجود در این انبار فاقد هرگونه مدارک مثبته و قانونی معتبر بوده، افزود: در این راستا مقداری ابزار آلات برقی و صنعتی خارجی و قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سردار دلاور القاصی مهربا بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی برای برخورد با مجرمان اقتصادی بیشتر از هر زمانی است، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی مجرمین و قاچاق کالا، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با پلیس در میان بگذارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار