معارفه ورودی‌های جدید دانشگاه هرمزگان که از طرف معاونت فرهنگی برگزار شد، در صورتی که باید کاملا بیطرفانه شکل می‌گرفت و فضای یکسانی را برای تمامی تشکل‌ها بوجود می‌آورد؛ بیشتر به معرفی جانبدارانه انجمن اسلامی دانشجویان صورت گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 30 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از خبرگزاری دانشجو، معارفه ورودی های جدید دانشگاه هرمزگان که از طرف معاونت فرهنگی برگزار شد، در صورتی که باید کاملا بیطرفانه شکل می گرفت و فضای یکسانی را برای تمامی تشکل ها بوجود می آورد؛ اما آنها موضع خود را از همین حالا مشخص کردند؛ زیرا معارفه برگزار شده بیشتر به مجمع عمومی انجمن اسلامی شبیه بود‌!!!
 
   تمام عوامل اجرایی برنامه و همچنین فضا برای تبلیغ و عضوگیری توسط انجمن اسلامی انجام شد؛ در صورتی که این امکان برای سایر تشکل ها از توسط معاونت فرهنگی سَلب شده بود.
 
   لازم به ذکر است که پیشتر با درخواست تشکل های بسیج دانشجویی و انجمن مستقل مبنی بر برگزاری معارفه ورودی های جدید از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه مخالفت شده بود! و جالب اینجاست که تهدید کردند اگر انجمن اسلامی را وارد ستاد مشترک محرم نکنید، این ستاد از سوی معاونت فرهنگی تایید نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار