مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: غدیر دومین واقعه تاریخ جهان اسلام بعد از بعثت پیامبر (ص) است.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 30 September 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در جلسه شورای هیئات مذهبی استان ضمن تبریک ایام ذی الحجه و به‌ ویژه عید غدیر که در آستانه فرا رسیدن آن هستیم بر ضرورت تبیین ابعاد غدیر در بین اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به اهمیت واقعه غدیر اشاره کرد و اظهار داشت: واقعه غدیر بعد از وجود پیامبر اسلام و بعثت ایشان به عنوان مهمترین حادثه در تاریخ جهان اسلام به شمار می آید

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت ترویج ارزش های اسلامی و تشریح زوایای مختلف عید غدیر در سطح هیئات مذهبی و هم چنین بصیرت بخشی هیئات مذهبی اشاره کرد.

حجت الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود به فاجعه منا اشاره کرد و ضمن تسلیت این واقعه دردناک به امت اسلامی اضافه کرد: مسئله پیش آمده در منا یک حادثه نبود، بلکه یک فاجعه دلخراش بود که در تاریخ اسلام نظیر ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: وقوع این فجایع در آئین سیاسی عبادی حج امسال بیش از پیش بی کفایتی ال سعود را به اثبات می رساند.

حجت الاسلام سروستانی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و آل صعود در قبله اول مسلمین جهان و در حرم امن الهی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی و ال سعود سرزمین های امن الهی را که از امن ترین نقاط زمین محسوب می شوند مبدل به قتلگاه و شکنجه گاه کرده اند و امیدواریم با ظهور حضرت ولیعصر (عج) شاهد نابودی آنان باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار