مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: ۱۰۰ آشپزخانه به همت این نهاد برای توزیع غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان زیر پوشش در طول ماه مبارک رمضان مهیا شده است.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 06 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا طاهری  اظهار داشت: این آشپزخانه ها با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاه های مقاومت بسیج و افراد خیر و نیکوکار در حال راه اندازی در مناطق مختلف استان هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم که به نیت افراد خیر انجام می شود، پیش بینی توزیع ۶۲ هزار سبد غذایی و معیشتی با سرانه هر سبد چهار میلیون ریال بین مددجویان و نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های این نهاد در ماه ضیافت الهی است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام، در توزیع سبدهای معیشتی مددجویان ساکن مناطق روستایی، خانواده های با سرپرست زن، دارای بیمار، سالمندان و خانواده های پرجمعیت در اولویت خواهند بود.

طاهری به دیگر برنامه این نهاد در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: همچنین در چارچوب طرح اکرام و محسنین نیز برنامه جذب هشت هزار و ۴۰۰ حامی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: برنامه های مختلف این نهاد در طول ماه مبارک رمضان با همکاری دستگاههای مختلف از جمله صدا و سیما، سپاه امیرالمومنین(ع)، دستگاههای مختلف و بویژه مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان خواهد بود و از مردم نیکوکار استان که همواره یار و همراه این نهاد در کمک به نیازمندان بوده برای مشارکت در این امر خیر دعوت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام روش های مشارکت الکترونیکی در جذب کمک های مردمی برای مددجویان و نیازمندان استان را شماره گیری کد #۰۸۴۱۸۸۷۷*، واریز به شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و دفاتر کمیته امداد، پایگاه های مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری برشمرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار