کد خبر: ۱۰۳۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ 02 April 2022

 

رشت- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به افزایش حجم بازگشت مسافران از این استان، گفت: ترافیک در محور رشت- قزوین نیمه سنگین است.

سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با تابناک گیلان با اشاره به وضعیت تردد و ترافیک در محورهای ورودی و خروجی استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی ترافیک در جاده‌های ورودی و خروجی گیلان پرحجم و روان است.

وی افزود: ترافیک در محدوده شهر منجیل به رودبار پرحجم اما روان گزارش شده اما در محور رشت-قزوین ترافیک با توجه به بازگشت مسافران به شهرهای خود نیمه سنگین است.

سرهنگ صفاری در ادامه به ترافیک در سایر محورهای استان گیلان اشاره و اضافه کرد: ترافیک در محور آستارا به اردبیل و رشت به چابکسر در حال حاضر روان است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از فردا و افزایش حجم بازگشت مسافران، تصریح کرد: پیش بینی شده ترافیک از عصر امروز در محورهای خروجی و ورودی استان گیلان پرحجم شود.

رئیس پلیس راه گیلان با تأکید بر اینکه مسافران باید زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و با ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند، ادامه داد: قطعاً عدم مدیریت زمان بازگشت از سوی مسافران سبب ایجاد ترافیک در محورهای خروجی و احتمال افزایش حوادث با توجه به خستگی رانندگان می‌شود.

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه در مجموع در حوادث رانندگی در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش آمارها بوده ایم، گفت: متأسفانه از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون ۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار