استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت: برای توسعه و پیشرفت شهرستان‌های محروم و تازه تاسیس نظیر چوار، صنایع نفت و گاز استان باید به مسوولیت‌های اجتماعی از جمله پرداخت یک درصد درآمد روزانه خود عمل کنند.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ 02 April 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود: طبق قانون و ضوابط تمامی شرکت‌های تولیدی، توسعه‌ای و خدماتی هر منطقه نسبت به پرداخت وجوه و درصد تعیین شده خود در قبال مسئولیت‌های اجتماعی عمل کنند.

وی گفت: استان ایلام ۶ درصد نفت و ۱۱ درصد گاز کشور را به خود اختصاص داده و با وجود این امکانات خدادادی استان باید از زیرساخت‌های قابل قبولی برخوردار باشد

 بهرام نیا افزود: تمامی مدیران موظف هستند که اداره متبوع خود را در اسرع وقت راه اندازی کنند و بر حسب قانون و مقرارت و ضوابط مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت:  برای احقای حقوق مردم استان در زمینه تامین اعتبارات، نشستی نیز با وزیر نفت به اتفاق نمایندگان محترم ایلام در مجلس برگزار خواهد شد.

استاندار ایلام  مطرح کرد:  مقرر شده در آینده نزدیک نشستی با حضور تمامی مدیران کل، شرکت‌های صنعتی مستقر در حوزه سیاسی شهرستان چوار و نمایندگان مردم شمالی ایلام در مجلس برای رفع مشکلات این شهرستان برگزار خواهد شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار