استاندار قم در بازدید شبانه از یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور، بر لزوم پیگیری جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان و نیروی کار شاغل در بخش دام و طیور تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 29 March 2022

به گزارش تابناک قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم شب گذشته با حضور در یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور، از فرآیند ورود مرغ زنده، تا کشتار و آماده‌سازی برای عرضه به بازار مصرف بازدید کرد.

استاندار قم در ادامه این بازدید و در نشستی با مسئولان این واحد تولیدی، گفت: رعایت موازین شرعی و مسائل بهداشتی در کشتارطیور، اصل بسیار مهمی است که خوشبختانه در این کشتارگاه این موارد به خوبی رعایت می‌شود.

شاهچراغی بر اهمیت حمایت از امر تولید اشاره و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با حضور کارشناسان و متخصصان امر و تسهیل در فرآیندهای قانونی، شرایطی ایجاد شود تا از ظرفیت‌های موجود در این کشتارگاه در راستای توسعه تولیدات وعرضه به بازار مصرف استفاده مناسبی شود.

وی ادامه داد: از سوی دستگاه‌های ملی نیز در زمینه ایجاد زیر ساخت‌های حمایتی و تولید محصولات بسته‌بندی شده دام و طیور پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

استاندار قم همچنین با قدردانی از تلاش تولیدکنندگان و عوامل دست اندرکار تامین کالاها و مواد پروتئینی مورد نیاز شب عید استان، بر لزوم پیگیری جدی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های تولیدکنندگان و نیروی کار شاغل در بخش دام و طیور  تاکید کرد.

شاهچراغی همچنین با اشاره در پیش بودن ماه مبارک رمضان، خواستار اتخاذ تمهیدات لازم در زمینه تامین مرغ  و تخم‌مرغ مورد نیاز  این ایام و پیشگیری از بروز هرگونه کمبود و کاستی در این بازار شد.

نوروز1401

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار