واقعیت این است که برخی حامیان و پیرامون این نماینده، تلاش بسیار کرده اند که وی را اصطلاحا در پر قو و یا به تعبیری پشت دیوارها پنهان کنند به نحوی که کمترین حضور در میان مردم را داشته باشد!
کد خبر: ۱۰۳۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ 29 March 2022

مواجهه موحد با معترضان یک گام به جلو

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته خبری حاشیه ای از سفر سید محمد موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به بخش چاروسا منتشر شد که می توان آن را گامی به جلو از سوی این نماینده تعبیر کرد!
واقعیت این است که برخی حامیان و پیرامون این نماینده، تلاش بسیار کرده اند که وی را اصطلاحا در پر قو و یا به تعبیری پشت دیوارها پنهان کنند به نحوی که کمترین حضور در میان مردم را داشته باشد! متاسفانه این افراد و مشاوران، همواره موحد را همانند یک قدیس دیده اند و اصلا تصویر واقعی از شرایط نمایندگی ندارند.
به عنوان مثال هفته گذشته خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حاشیه سفر استاندار و نماینده مردم در مجلس به شهرستان چرام درخواست گفتگو با این نماینده را داشت که گویا تعدادی از اطرافیان چندان رغبتی نشان نداده بودند هر چند تعدادی دیگر که واقع گرا تر بوده اند از این درخواست استقبال کرده اند ضمن اینکه گویا خود موحد هم به صراحت گفته که موافق مصاحبه هست و هیچ مشکلی با این موضوع نداردندارد و نهایتا مصاحبه انجام شد. 
دو مصاحبه موحد با تابناک کهگیلویه و بویراحمد را در لینک های زیر بخوانید

بیمارستان چرام برای من معمایی شده است 

برای تایید عدم دخالت من در انتصابات از مدیران بپرسید 

روز گذشته هم موحد در جمع مردم چاروسا با برخی حواشی و اعتراضات مواجه می شود که شرح آن در لینک زیر آمده است.

روایتی از حاشیه سفر نماینده کهگیلویه به بخش چاروسا
نکته مهم در این مواجهات موحد با مردم و رسانه ها کمک به واقعی تر شدن حضور سیاسیون در عرصه رقابت است به این معنی که یک چهره سیاسی در چنین سطحی متوجه باشد که حضورش در عرصه رقابت نمایندگی مستلزم داشتن روحیه انتقادپذیری است.
آن چه که این روزها پیرامون سید محمد موحد می بینیم می تواند امیدواری این نکته مهم باشد که دفاع کورکورانه و متعصبانه چاره کار و موفقیت این نماینده مجلس نیست بلکه مواجهه با همه مردم از جمله منتقدین و حتی در بدبینانه ترین حالت، اجیر شده های احتمالی رقبا ، عین عمل صحیح در عرصه سیاسی است ضمن اینکه نماینده هم بهتر با عیار واقعی خود آشنا می شود و بهتر می تواند به اصلاح عملکرد خود بپردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار