نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌های مهم طبیعی و تاریخی در نقاط مختلف گچساران، گردشگری از اولویت‌های مهم اشتغال‌زایی در این شهرستان است.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۸ 26 March 2022

سید ناصر حسینی‌پور در جشن نوروزگاه در گچساران، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان تدارک دیده شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: آغاز سفرهای نوروزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سبب رونق دوباره صنعت گردشگری در کشور شده است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «نظارت بر تأسیسات گردشگری، ارتقاء کیفیت خدمات‌دهی به گردشگران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفر های نوروزی مهم و اساسی است.

سعید طالبی پور، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: «شهرستان گچساران ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری و به‌خصوص گردشگری مذهبی دارد.»

وی افزود: بارگاه نورانی بی‌بی حکیمه (س) خواهر بلافصل امام رضا (ع) در این شهرستان به یک قطب بزرگ گردشگری در جنوب کشور تبدیل شده است.

طالبی پور تصریح کرد: ایجاد روحیه شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم استان به گردشگران از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن‌های نوروزگاه در شهرستان‌های استان است.

وی با بیان اینکه روند پذیرش مسافر نوروزی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد رو به افزایش است، ادامه داد: با تعامل بین دستگاه‌های خدمات‌رسان عضو ستاد خدمات سفر استان، همه امکانات برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی فراهم شده است.

گردشگری از اولویت‌های مهم اشتغال‌زایی در گچساران است

گردشگری از اولویت‌های مهم اشتغال‌زایی در گچساران است

گردشگری از اولویت‌های مهم اشتغال‌زایی در گچساران است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار