استاندار ایلام گفت: مصوباتی که در شورای تامین مسکن تعیین می شوند برای تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط لازم الاجراست.
کد خبر: ۱۰۳۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 20 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بر همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تأمین زمین در نهضت ملی مسکن تأکید کرد و اظهار داشت: استان ایلام در این طرح مهم در کشور پیشگام است و در این راستا از مجموعه عوامل درگیر در کار تشکر می کنم.

وی یادآور شد: استان ایلام از نظر تأمین زمین، صدور پروانه ساخت، سپردن کار به کارگزاران اهلیت دار و عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن برترین استان کشور شناخته شده است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که یکی از اولویت‌های مهم دولت بحث ساخت مسکن است، افزود: در این زمینه سالانه باید یک میلیون مسکن در کشور ایجاد شود که در حال حاضر برش استانی آن مشخص شده و همه دستگاه‌های متولی تکلیف دارند که در تأمین این میزان مسکن همکاری های لازم داشته باشند.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که برای نهضت ملی مسکن پیگیری مستمر دارد، گفت: لازم است مصوبات شورای تأمین مسکن اجرایی شود و در این راستا کوتاهی از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

گفتنی است در این جلسه مصوباتی در جهت اجرای نهضت ملی مسکن در استان از جمله اتخاذ تصمیمات مقتضی در خصوص واگذاری زمین های دولتی و رفع اختلافات دستگاه‌های اجرایی و ... به تصویب رسید. /م

بیشتر بخوانید::
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار