رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: طرح محدودیت تردد تریلرها و کامیون ها در جاده‌های استان به مناسبت نوروز در حال اجراست و از رانندگان انتظار می رود نسبت به آن توجه داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶ 19 March 2022

 

سرهنگ رحمان اسپیدکار اظهار داشت: طرح محدودیت و ممنوعیت تردد در محور های فاروج- شیروان- بجنورد- آشخانه- چمن بید- جنگل گلستان و بالعکس در ایام طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ از طریق پلیس راه راهور کشور اعلام شده و از ۲۶ اسفند آغاز شده است.

 

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: محدودیت و ممنوعیت تررد، برای تامین و ارتقای تردد جاده ای اعمال می شود.

 

وی افزود: تردد تمام تریلر ها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی، فاسد شدنی، بهداشتی، ضد عفونی کنند و کالاهای اساسی و یا دارای مجوز تردد از پلیس راه راهور کشور از ساعت هفت تا ۲۳ در روز های ۲۶ تا ۲۹ اسفند ماه ممنوع است.

 

سرهنگ اسپیدکار گفت: تردد این ناوگان از اول فرودین ماه تا ۶ فروردین ماه و از ۱۱ تا ۱۴ فروردین ماه در ساعات اعلام شده در تمامی محور های برون شهری ممنوع است.

 

یک قربانی در واژگونی پیکان وانت

 

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت با یک نفر کشته در محور بجنورد- شیروان خبر داد.

 

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو به شدت مجروح که به بیمارستان منتقل شد، افزود: متاسفانه این فرد به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

 

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

 

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار