معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۱۵ مدرسه شبانه روزی در شهرستان‌های این استان برای پذیرش مسافران نوروزی آماده‌ شده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ 16 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، ابوالفضل بادرستانی در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس مصوبه استانداری استان مرکزی یک مدرسه شبانه روزی در هر شهرستان در صورت نیاز از بیست و پنجم اسفندماه آماده پذیرایی مسافران نوروزی این استان است.
وی ادامه داد: اولویت نخست اسکان مسافران نوروزی در استان مرکزی فضاهای وابسطه به اداره کل میراث فرهنگی استان بوده و در صورت وجود مسافر آموزش و پرورش استان، از آمادگی کامل برای اسکان مسافران نوروزی برخوردار است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان مرکزی یادآورشد: علاوه بر این مدارس، خانه معلم شهرستان اراک نیز با ۱۰۰ تخت و سالن غذا خوری از آمادگی کامل برای اسکان و ارایه خدمت به مسافران نوروزی در این استان برخوردار است.
بادرستانی گفت: جدول فضاها، مدیران و معاونان شهرستان‌های آماده باش در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی، تهیه و برای ارایه خدمت و اسکان مسافران، در راه ماندگان و ارایه خدمت به مردم در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه طبیعی در روزهای عید امسال آماده به استانداری و ستاد بحران ارایه شده‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار