چه کسی باید جلوی مفاسد اقتصادی را بگیرد؟
وقتی (به گفته وزیر دادگستری) هیچ ارگان و مسئولی جرأت برخورد با دلالان میوه!تکرار می کنم:دلالان میوه؛را ندارد دیگر پرداختن به مسائل بانک ها و بیمه ها و نفت و ادارات و . . . خنده دار به نظر می رسد.حضرات!شاید بهتر باشد قبل از نصیحت مردم به خوردن یک وعده غذایی یا نخریدن مرغ و به عبارتی پاک کردن صورت مسأله؛کمی هم به فکر حل مسأله بوسیله راه حل های درست باشیم.
کد خبر: ۱۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ 04 March 2015

تابناک فارس می نویسد:

مدتیست مشکلات اقتصادی ملموس تر از گذشته شده و مردم در 4،3 سال اخیر گاهاً شاهد افزایش قیمت ها بصورت روزانه بودند بطوریکه اکنون مسأله ای عادیست.

آنقدر تورم عجیب و غریب داشتیم که اخیراً رئیس جمهور محترم با خوشحالی زایدالوصفی از صفر شدن تورم فقط در ماه بهمن خبر داد و موجی از شادی در کشور ایجاد شد!

آنقدر کشور خوشحال شد که مرغ ها هم بال پرواز درآوردند...

همه قبول داریم که تحریم ها در اوضاع اقتصادی تأثیر دارد اما در بسیاری از موارد می بینیم که به واقع از داخل جفا می شود.

اگر تحریم هست برای کل کشور است و برای همه مردم است.پس چرا عده ای هرروز پروارتر میشوند.در همین اوضاع اقتصادی روز به روز فربه تر میشوند و عده ای دیگر(اکثریت جامعه) روز به روز باید قانع تر شوند . . .

از قرار معلوم همه قرار نیست قناعت اقتصادی داشته باشند.

اینجاست که می توان نتیجه گرفت بسیاری از مشکلات اقتصادی داخلیست و این تحریم ها شاید باعث نمایان تر شدن ضعف های داخلی شد.

مردم فهیم به خوبی مسائل را درک می کنند و حواسشان هست که چه ها می گذرد.

اما بزرگان و مسئولان کشوری!شما حتما بواسطه موقعیتتان بسیاری از مسائل را می دانید.می دانید که چه اتفاقاتی در سیستم مریض اقتصادیمان افتاده و هم اکنون هم در جریان است.می دانید که چه جفاهای اقتصادی دارد از داخل همین کشور صورت می گیرد.

وقتی (به گفته وزیر دادگستری) هیچ ارگانی و مسئولی جرأت برخورد با دلالان میوه!تکرار می کنم:دلالان میوه؛را ندارد دیگر پرداختن به مسائل بانک ها و بیمه ها و نفت و ادارات و . . . خنده دار به نظر می رسد.

به راستی چه ساز و کاری در جریان است که هیچ ارگانی توانایی مقابله با حتی دلال میوه را هم ندارد؟؟؟!!!

حضرات!شاید بهتر باشد قبل از نصیحت مردم به خوردن یک وعده غذایی یا نخریدن مرغ و به عبارتی پاک کردن صورت مسأله؛کمی هم به فکر حل مسأله بوسیله راه حل های درست باشیم.

مطمئنن اگر مردم عزمی جدی برای مبارزه با فساد اقتصادی و دلال بازی های دردآور ببینند حاضرند نان خشک هم بخورند.(هرچند اگر این مبارزه انجام شود دیگر نیاز به این کارها نیست)

به امید برچیده شدن دشواری ها(اگر خدا بخواهد)
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
یک ضرب المثل شیرازی :
.
.
.
.
غذا مثل گلوله می مونه

هر وقت خوردی باید بیفتی زمین ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار