فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری پزشک قلابی که به عنوان پزشک متخصص داخلي، بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به فعالیت های درمانی دراین شهرستان می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 13 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " علی اکبر عیسی آبادی" افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان ساوجی مبنی بر حضور مردی جوان به عنوان پزشک در منزلشان بلافاصله اقدامات لازم در دستور کار کارکنان پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی یادآور شد: با تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد که فرد مذکور فاقد مدرک پزشکی بوده و به منظور سوء استفاده های مختلف از شهروندان مدتی است که خود را به عنوان پزشک متخصص داخلی معرفی کرده و به طبابت اشتغال داشته است.
وی با اشاره به کشف تعدادی از اقلام پزشکي از قبیل مهر پزشکی و دیگر وسايل معاينه در بازرسی از مطب وي یادآورشد: دربازجویی های فنی کارکنان پلیس سرانجام این فرد اعتراف كرد مدرك و مهر پزشکی را به صورت غیرقانونی جعل کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی از شهروندان خواست تا همواره براي درمان به مراکز معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك و يا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار