مدیر امور شعب بانک ملی ایلام:
مدیر امور شعب بانک ملی ایلام گفت: تا کنون به ۱۸۴ نفر مبلغ ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات در جهت فرزند آوری پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ 13 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ طالب یاسمی اظهار داشت: بنیاد برکت تعداد ۹۳۱ نفر در جهت اشتغال‌زایی به بانک ملی معرفی نمود که با در نظر گرفتن مبلغ ۳۴ میلیارد تومان اعتبار به واجدین شرایط پرداخت شد.

وی افزود: تعداد ۹۵۹ نفر از مدد جویان کمیته امداد برای تسهیلات ودیعه مسکن که بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان می باشد معرفی شدندو تعداد ۴۹ نفر دیگر نیز برای اخذ تسهیلات اشتغال زایی معرفی شدند.

مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام گفت: در مجموع ۱۰۰۸ نفر توسط کمیته امداد معرفی شده ،که میزان ۶۳ میلیارد تومان به آنها تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بهزیستی نیز ۳۲ نفر را معرفی نموده‌ است گفت: میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مددجویان بهزیستی با هدف اشتغال‌زایی تا کنون پرداخت شده‌است .

یاسمی با اشاره به معرفی شدگان اشتغال‌زایی بنیاد شهید نیز گفت: تعداد ۵۲ نفر از این نهاد معرفی گردید و تا پایان بهمن‌ماه ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان به آنها تسهیلات پرداخت شده است.

وی یادآور شد: تعداد ۱۱۴ نفر از فرزندان بازنشسته سپاه معرفی شده اند که اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در جهت اخذ تسهیلات این افراد هزینه شد.

وی افزود: تا کنون به ۱۸۴ نفر مبلغ ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات در جهت فرزند آوری پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام با بیان اینکه جهت اخذ تسهیلات مسکن بنیاد شهید ۱۰۹ نفرمعرفی شده اند که تا کنون وام‌های خرید مسکن این معرفی شدگان بصورت کامل با اعتبار۳۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است گفت: تسهیلات مسکن برای زمینهای در حال احداث نیز طی چهار مرحله با توجه به پیشرفت فیزیکی کار آنها پرداخت می گردد.

وی با اشاره به مسکن روستایی عنوان کرد: ۲۵۶ نفر برای اخذ وام های مسکن روستایی معرفی شده اند که تا کنون مبلغ ۳۶ میلیارد تومان به آنها پرداخت شده است.

یاسمی در ادامه گفت: تسهیلات ازدواج تا پایان بهمن ماه به ۲۴۴۲ نفر با اعتبار ۲۱۶ میلیارد تومان پرداخت شده است، که ۳۸ درصد کل تسهیلات ازدواجی های استان را شامل می شود .

این مسئول نسبت مصارف به منابع بانک ملی در سال ۱۴۰۰ را بالغ بر ۱۳۴ درصد عنوان کرد و افزود: ۱۳۴ درصد از کل منابع بانک ملی استان ایلام در پرداخت کلیه تسهیلات مصرف شده است که این میزان ۵۵ درصد بیشتر از حد مجاز است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام در پایان با اشاره به جشنواره تلاش ملی خاطر نشان کرد: در جشنواره تلاش ملی اداره امور شعب کشور، استان ایلام توانست در بین ۱۶ استان ،مقام اول را در جذب منابع، کسب نماید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار