امام جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران گفت :تاکید رئیس جمهور این بود که بانیان وضع موجود باید جای خود را به نیروهای کارآمد و انقلابی بدهند، اما این شرایط در استان ایلام با کندی و سلایق خاصی صورت میگیرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴ 11 March 2022

به گزارش تابناک ایلام : حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه شهرستان دهلران اظهار داشت :ماه شعبان، ماه نماز و روزه های قضا_صدقه دادن_اخلاق حسن و... است که باید از این ماه بابرکت به نحو احسن استفاده کرد.

وی افزود :میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را گرامی می داریم. جوانان عزیز در بسیاری از عرصه ها همچون دفاع مقدس در خط مقدم بودند و زیبنده است از ظرفیت های والای این عزیزان استفاده کرد.

امام جمعه دهلران بیان داشت: دغدغه های امروز جوانان ما مسائلی همچون اشتغال، تحصیل، ازدواج، ورزش و... است که می طلبد مسئولان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

موسوی یادآور شد: نبود سالن های ورزشی مناسب و وسائل سرمایشی در اماکن ورزشی سطح شهرستان و روستاهای دهلران زیبنده این جوانان نیست.

وی افزود :عوامل ارکان و استحکام اقتدار ملی، عناصر قدرت هستند و ناشیانه تر و ساده لوحانه تر از کسی که می گوید قدرت دفاعی را کاهش دهیم وجود ندارد.

امام جمعه دهلران بیان دایشت : شرط تاثیرگذاری همه نهادهای قانونی ازجمله مجلس خبرگان، عمل بر اساس وظایف و حدودی است که قانون اساسی برای آنها مشخص کرده است.

وی تاکید کرد : دولت باید از قوانين مجلس تبعیت کند، مجلس نیز مطلقا در کار اجرا نباید دخالت کند‌. مجلس حدود اختیارات مشخصی دارد و نباید وقت خود را صرف امورات دیگری کند. رهبر معظم انقلاب هم درخصوص عدم دخالت نماینده گان در امورات دولتی و عزل و نصب ها تذکر و تاکید کردند. فلذا زیبنده نیست که نماینده گان عزیز وقت خود را به موضوعات حاشیه ای و یا تغییر و نصب یک مسئول یا کارمند که در شأن آنها نیست، قرار دهند‌.

امام جمعه دهلران گفت:چندهفته ای است که مردم منتظر حضور مسئولان و کلنگ زنی جاده دهلران _ اندیمشک هستند، اما متاسفانه تاکنون این امر صورت نگرفته و مردم منتظر اجرایی شدن این وعده ی مسئولان هستیم.

وی با اشاره به ۲۰ اسفند، روز راهیان نور گفت: امیدواریم که متولیان یادمان های دفاع مقدس به یادمان های دفاع مقدس شهرستان و علی الخصوص یادمان شهدای شرهانی که از مسیرهای اصلی راهیان نور است توجه جدی داشته باشند.

موسوی بیان داشت : ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدای والامقام را گرامی می داریم و از زحمات مجموعه خادمین شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر می کنیم.

وی یادآور شد : شهادت دو نفر از پاسداران سپاه که بعنوان مستشار در سوریه حضور داشتند را تسلیت عرض می کنیم. قطعا انتقام سختی را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.

امام جمعه اظهار داشت : بعلت خشکسالی و شرایط آب و هوایی منطقه، کشاورزان عزیز با مشکلات مختلفی ازجمله تعرفه های سنگین برق چاه های آب کشاورزی روبرو هستند. امیدواریم که مسئولان اینگونه موانع تولید کشاورزان را مرتفع کنند.

وی گفت: تکمیل سد میمه از مهمترین پروژه های منطقه می باشد که کشاورزان زیادی منتظر عملیاتی شدن آن هستند.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت : باتوجه به اینکه در روزهای پایانی سال هستیم، مسئولان باید گزارشی از عملکرد خود را در حوزه تحقق شعار سال مقام معظم رهبری ارائه بدهند.

وی بیان داشت :یکی از تاکیدات ریاست محترم جمهوری این بود که بانیان وضع موجود باید جای خود را به نیروهای کارآمد، جهادی و انقلابی بدهند، اما متاسفانه تحقق این موضوع در استان ایلام به کندی صورت می گیرد و عزل و نصب ها با شرایط و سلیقه های خاصی صورت می گیرد‌./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار