فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت :توجه به اینکه هجمه های دشمنان دارای پیچیدگی های خاص و زیادی است بایستی رسانه ها در این حوزه وارد عمل شوند در جهاد تبیین نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۱۰۳۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ 06 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار  جمال شاکرمیدر آئین اختتامیه هفتیمن جشنواره استانی ابوذر در محل هتل زاگرس شهر ایلام، اظهار کرد: جشنواره ابوذر فرصتی مناسب است که رسانه های استان موضوعات مختلف و به روز جامعه را پیگیری کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام با بیان اینکه اولین موضوع مهم در حوزه رسانه بحث جهاد تبیین بر اساس تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب است، افزود: رسانه ها نقش مهمی در راستای اقدام عملی در برابر هجمه های مختلف دشمنان دارند. 

 وی با بیان اینکه امروز فضاسازی ها و جریان سازی های دشمن در حوزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قابل مشاهده است، ابراز کرد: با توجه به اینکه هجمه های دشمنان دارای پیچیدگی های خاص و زیادی است بایستی رسانه ها در این حوزه وارد عمل شوند در جهاد تبیین نقش آفرین باشند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یکی دیگر از مهم ترین موضوعات پیش روی رسانه ها، نقد و مطالبه گری برای تغییر وضع موجود و ارتقای آن است، ابراز کرد: نقد و مطالبه گری حوزه های مختلفی را در بر می گیرد و رسانه های استان به خوبی وارد این عرصه شده اند.

سردار شاکرمی با اشاره اهمیت و ضرورت امید آفرینی در سطح جامعه، گفت: رسانه ها امروز با قلم و هنر خود می توانند در زمینه امیدآفرینی در بین اقشار مختلف مردم با توجه به پیشرفت ها و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی موثر بوده و توطئه های دشمنان را در ایجاد یاس و ناد خنثی کنند.

وی با اشاره به هجمه های رسانه ای دشمن در حوزه های مختلف، گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با ابزار رسانه ای و با جریان هایی که فرافکنی می کنند، به دنبال دور کردن مردم از نظام و انقلاب هستند که باید رسانه ها با جهاد تبیین با این حربه دشمن مقابله کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه عدالت خواهی هم از مواردی است که باید مورد توجه رسانه های استان باشد، خاطرنشان کرد: در بحث سواد رسانه ای باید گفت که با توجه به میزان هجمه های دشمن فاصله زیادی وجود دارد چرا که دشمن به صورت نرم و آرام و آرام به دنبال تغییر ارزش ها است و رسانه ها با حضور در این میدان نیز، نقشه های دشمنان را خنثی خواهد کرد./م

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار