حدود ۴ هزار فقره پرونده تخلف برای متخلفان بازار در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 06 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمو، معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۵ هزار و ۳۱۳ مورد بازرسی از اصناف استان برای شناسایی تخلفات صنفی بازاریان انجام شده است.
روح الله باقری فرد افزود: در این بازرسی‌ها حدود ۴ هزار فقره پرونده تخلف برای متخلفان بازار در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و آنان به پرداخت ۱۸۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
باقری فرد اضافه کرد: امسال همچنین با انجام ۵ هزار و ۴۸۵ مورد بازرسی برای کشف کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد، ۲۳ هزار و ۶۳ قلم کالای قاچاق کشف و ضبط، در این رابطه ۳۶ فقره پرونده تخلف تشکیل و متخلفان به پرداخت ۶۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
وی از انجام بیش از ۹ هزار و ۶۷۰ مورد بازرسی از نانوائی‌های استان به منظور افزایش کیفیت پخت نان خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها ۸۱۰ تخلف ثبت، ۹ نانوایی پلمپ و متخلفان پنج میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال جریمه شدند.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۳۰ هزار واحد صنفی در شهر‌ها و مناطق مختلف این استان فعالیت می‌کنند، افزود: علاوه بر ۴۰ بازرس ویژه و ۳۰ بازرس افتخاری که به صورت مستمر بازار استان را رصد می‌کنند، در طول سال گشت‌های مشترک از بازار استان با همکاری علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، صنعت معدن تجارت، فرمانداری‌ها و دفتر اقتصادی استاندار نیز انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار