رئیس اداره آب و فاضلاب شهر صالح آباد:
رئیس اداره آب و فاضلاب شهر صالح آباد گفت: به منظور ارتقای سطح بهداشتی کیفی، کاهش هدر رفت منابع و جلوگیری از پرت آب بیش از ۲۳۰ متر از خط فرسوده انتقال آب به شهر صالح آباد اصلاح و تعویض شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 07 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سجاد سهرابیان بیان داشت؛ خطوط فرسوده و مستهلک باید تعویض و ترمیم شوند و بر همین اساس و با توجه به فرسوده بودن خط انتقال آب به شهرصالح آباد، تعویض بخشی از این شبکه مذکور که دچار فرسودگی شده بود، در دستور کار قرار گرفت.

عملیات اصلاح خط انتقال آب به طول ۲۳۰ متر حد فاصل مخزن ۵۰۰ مترمکعبی به ورودی شبکه توزیع آب شهر صالح آباد با جمع آوری و از مدار خارج نمودن خط لوله فرسوده با استفاده از خط لوله ۸ اینچ فولادی، اجرای سه ربط خط لوله و نیز نصب شیرفلکه‌های ۲۰۰ و ۱۵۰ میلیمتر جهت قطع و وصل و تخلیه اجرا گردید.

به دلیل فرسودگی و شکستگی‌های فراوان خط لوله انتقال قبلی که فشار آب در آن پایدار نبود و موجب هدر رفت بسیار زیاد آب می‌گردید با تعویض این شبکه این مشکل برطرف شد.

با توجه به اینکه در فرهنگ مردم ما خانه تکانی و غبار رویی منازل در روز‌های پایانی سال پیشینه‌ای دیرینه دارد و مصرف آب در اسفند ماه افزایش می‌یابد، شایسته است شهروندان اصول صرفه جویی و بهینه سازی مصرف را در نظر قرار داده و در استفاده از آب صرفه جویی نمایند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار