مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از افزایش ساعات فعالیت موزه‌های استان به منظور بهره‌مندی بیشتر گردشگران در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 02 March 2022

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مرزبان در جلسه ستاد خدمات سفر گفت: به منظور ارتقا سطح رضایت گردشگران و میهمانان نوروزی ساعات کاری تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش اداره کل در ایام نوروز ۱۴۰۱با دو ساعت افزایش ساعت کاری از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ خواهد بود و در پایان وقت حضور بازدید کننده هیچ اجباری برای خروج با عجله بعد از ساعت تعیین شده وجود ندارد و راهنمایان موزه‌ها تا زمان حضور بازدید کنندگان حضور خواهند داشت.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت:افزایش ساعت کاری اعلام شده برای موزه های استان تا ۱۲ فروردین ماه است.
مرزبان ادامه داد: استان مرکزی با داشتن ۱۵ موزه‌ تخصصی در سطح استان، سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و میهمانان است.
او از برگزاری آیین‌های بومی و اجرای موسیقی سنتی در اماکن تاریخی و موزه‌های استان و اماکن پرتردد شهر نیز خبر داد و گفت: در راستای حفظ، احیا و معرفی آیین‌های سنتی و بومی استان، برنامه آیین‌های نوروزی با عنوان نوروزگاه و برپایی بازارچه‌های صنایع‌دستی در سطح استان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار