مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت:یک میلیون و ۳۰۰ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی در این استان توزیع می شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ 28 February 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،عبدالحسین محمدی در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان فراهان در راستای اجرای هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در استان افزود: نهالستان این اداره کل در صورت تامین اعتبار از ظرفیت تولید سالانه بیش از چهار میلیون اصله نهال برخوردار است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی هم گفت: به اهمیت منابع طبیعی ، کاشت و نگهداری نهال در آیات و روایات زیاد پرداخته شده و ائمه جمعه در شهرستان نقش مهمی در ترویج فرهنگ منابع طبیعی و تحقق شعار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود دارند.
حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه فراهان هم در این نشست با قدردانی از خدمات و عملکرد مهندس جودکی رئیس اداره منابع طبیعی این شهرستان گفت: شرکت در آیین درختکاری و دعوت از مردم برای حضور پررنگ در این آیین در دستور کار قرار دارد.

معمارنیا فرماندار شهرستان فراهان نیز در این آیین گفت: برنامه ریزی برای شرکت و دعوت از مردم و مسئولان شهرستانی در این سنت حسنه و خداپسندانه در دستور کار قرار دارد.

مسئول روابط عمومی اداره کل روابط عمومی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: مدیرکل، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مسئول روابط عمومی این اداره کل و رئیس و کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فراهان روز یکشنبه به مناسبت هفته منابع طبیعی با امام جمعه و فرماندار شهرستان فراهان دیدار کردند.

اکبر کاشانی افزود: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این دیدار عملکرد منابع طبیعی استان و شهرستان و برنامه های هفته منابع طبیعی را تشریح کردند.

وی ادامه داد: منابع طبیعی در کنار مردم و برای مردم بوده و حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی استان با همراهی و همکاری مردم امکان پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار