فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش ۳۵ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ 28 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: چهارمین مرحله سراسری مقابله با سلاح و مهمات با هدف برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای مرحله چهارم تعداد ۵۹ قبضه سلاح کشف شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹ مرحله سراسری و استانی مقابله با قاچاق سلاح و مهمات در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۳۵ درصدی کشفیات سلاح و مهمات بوده‌ایم و این نشانگر عزم همگانی پلیس برای برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان است.

این مسئول انتظامی برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان سلاح و مهمات را یکی از اهداف پلیس در سال جاری خواند و تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری در زمینه کشف سلاح‌های جنگی غیرمجاز ۵۲ درصد و در راستای کشف سلاح‌های شکاری غیر مجاز ۳۱ درصد افزایش کشفیات نسبت به مشابه سال قبل را داشته‌ایم.

سردار القاصی‌مهر در پایان با تاکید بر اینکه نگهداری سلاح در منزل باعث ایجاد امنیت نمی‌شود، گفت: داشتن سلاح در منزل با توجه به داشتن وضعیت روحی و روانی برخی از دارندگان سلاح خود می‌توانند زمینه‌ای برای ایجاد ناامنی در کانون خانواده‌ها باشد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار