معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: فرایند چگونگی پذیرش یک مد در جامعه باید بررسی شود و این نیازمند کار عمقی و تحقیقاتی است.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ 22 February 2022

محمدرضا جان‌نثاری امروز در جلسه عفاف و حجاب گفت: دشمن این روز‌ها برای تغییر مُد و پوشش مردم می‌کوشد و برای این امر از مدت‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده است که اکنون به نتیجه مورد نظر خود برسد.

او فرهنگسازی در زمینه پوشش و لباس اهمیت داردکه فرایند چگونگی پذیرش یک مد در جامعه باید بررسی شود و این، نیازمند کار عمقی و تحقیقاتی است.

در جشنواره فیلم فجر مُد و لباس‌های نامتعارف نشان داده شد و لازم است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این موضوع به‌صورت جدی بپردازد.

جان‌نثاری می‌گوید رسانه ملی نیز این رویداد را بصورت کامل پخش کرد و نیاز است که نظارت لازم انجام شود.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در این جلسه گفت: برای همه رویداد‌ها و جشنواره‌های سال آینده در استان منشور عفاف و حجاب تدوین می‌شود تا رخداد‌ها بر این اساس برگزار شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی گفت: برای سال ۱۴۰۱ همچنین برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مد و لباس ایرانی اسلامی در نظر گرفته شده است.

همچنین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در این جلسه گفت: این نهاد ۹۲ دستگاه و سازمان در استان را بصورت غیرمحسوس مورد بررسی و بازرسی قرار داد و برخی از این مجموعه‌ها خود دارای مشکل نیستند، اما جامعه هدف و مخاطبانشان از لحاظ عفاف و حجاب مشکل دارند.

به گفته حجت‌الاسلام و المسلمین احمد عبداللهی نژاد استفاده از ماسک برای حضور در یک اداره ضروری است و در این ارتباط به مراجعه کنندگان تذکر داده می‌شود، اما برای ورود افراد هنجارشکن با لباس‌های نامناسب تذکر لازم داده نمی‌شود.

جلسه عفاف و حجاب استان امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در محل استانداری اصفهان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :