نماینده مردم ایلام در مجلس ؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد منابع پایدار برای رفع مشکلات شهرداری ها و مدیریت شهری تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 20 February 2022

‍ به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اکبر بسطامی روز شنبه در دیدار معاون وزیر کشور و مدیرعامل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور اظهار داشت: امروزه افزایش نقش و مسوولیت شهرداری‌ها در اداره شهر، انتظارات و خواسته‌های شهروندان از شهرداری‌ها را افزایش داده و این ارتباطی دوسویه است.

وی افزود: به همین دلیل تامین مالی کارکنان و کارگران زحمتکش این دستگاه‌ها می‌تواند کیفیت خدمات دهی به شهر و شهروندان را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش دهد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات قانونی جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها یادآور شد: تلاش خواهیم کرد از ظرفیت‌های ملی در راستای حل مشکلات حوزه شهری و شهرداری ها استفاده کنیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور نیز گفت: اقداماتی که قرار است برای رفع مشکلات شهرداری ها و شوراها و پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری انجام شود، برای تأثیرگذاری لازم باید با هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و شهرداری و شورا همراه باشد.

جمالی نژاد در این دیدار در خصوص پیگیری ویژه مطالبات و مشکلات شهرداری‌های استان قبل از پایان سال جاری قول مساعد داد.

در پایان این دیدار، شهرداران مهران، چوار، زرنه و آسمان آباد مراتب قدردانی خود را از پیگیری‌های نماینده استان ابراز داشتند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار