رییس کمیته امداد خمینی (ره) ایوان گفت: ۴۰۳ فقره وام قرض الحسنه با اعتبار ۱۸۳ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به مددجویان کمیته ایوان پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 19 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حمید ایراندوست  اظهار داشت: از مجموع وام‌های پرداختی محل تبصره ۱۶ بانک های عامل ۳۷۸ فقره با اعتبار ۱۷۸ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال و از محل صندوق امداد ولایت، ۲۵ فقره با اعتبار پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات برای ۴۰۴ نفر شغل ایجاد کرده است، افزود: برگزاری کلاس های آموزشی در سه پایه مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی برای ۳۳۷ نفر با اعتبار ۴۰۴ میلیارد ریال، کمک به پایدارسازی طرح ها و تهیه علوفه و کنستانتره با وجود خشکسالی در سال جاری و جلوگیری از تعطیلی طرح ها به تعداد ۷۰ مورد با اعتبار یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات این نهاد است.

ایراندوست ادامه داد: همچنین ۷۰ مورد کاریابی برای اعضای خانواده ها با پرداخت وام به کارفرمایان و پرداخت بیمه کارگران، پرداخت کمک هزینه درمانی به بیماران صعب العلاج به تعداد ۱۵۳ نفر، کمک به تغذیه ۳۹ مادران باردار و ۳۵ کودک دچار سوء تغذیه زیر پنج سال نیز صورت گرفته است.

رییس کمیته امداد امام ایوان یادآور شد: احداث پنج مسکن روستایی و استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن و یک مورد احداث مسکن شهری، پرداخت ۱۵۲ فقره وام کارگشایی به ۱۵۲ خانوارا ز مددجویان با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات کمیته امداد این شهرستان است.

ایراندوست ادامه داد: همچنین سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال صدقه از طریق صندوق صدقات، صدقه موردی خیرین خارج از استان و مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: ۶۳ میلیارد ریال نیز توسط خیرین، حامیان و نیکوکاران به مددجویان تحت حمایت در برنامه های کمک حامیان به ایتام و خانواده محسنین، زکات، اطعام، احسان، جشن عاطفه ها، نذر و قربانی و مراکز نیکوکاری در ۱۰ ماه گذشته پرداخت شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار