مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد: این بانک برای خرید کالای داخلی تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات می‌پردازد.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 13 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حسینی گفت: مردم برای دریافت تسهیلات بدون ضامن ابتدا از طریق این سامانه، اعتبارسنجی شده و بر اساس رتبه و همچنین با تکمیل فرم خوداظهاری می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از تسهیلات قرض الحسنه و بدون ضامن بهره‌مند شوند.


وی افزود: در این راستا سه هزار و ۳۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه بدون ضامن بر اساس رتبه اعتباری افراد به ارزش ۵۱۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.


مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: پرداخت بیش از ۵۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۱۶ هزار میلیارد ریال، پرداخت بیش از ۹۲ درصدی سهمیه تسهیلات قرض الحسنه کمیته امداد به مبلغ ۷۳ میلیارد ریال و پرداخت ۱۰۰ درصدی سهمیه تسهیلات قرض الحسنه بهزیستی به مبلغ ۳۷ میلیارد ریال از اقدامات این بانک در سال جاری در سطح استان به شمار می‌رود.


وی با اشاره به پرداخت بیش از ۸۰ درصد وام‌های ازدواج مکلف شده به این بانک در سال جاری به ارزش ۹۴۱ میلیارد ریال تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال جاری بیش از هشت میلیارد ریال اقلام پزشکی برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا خریداری کرده و برای توزیع بین مراکز بهداشتی و درمانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یزد قرار داده است.


حسینی همچنین از ارائه تسهیلات در راستای حمایت از تولید ملی در این بانک خبر داد و گفت: هر فرد ایرانی بالای ۱۸ سال که شرایط دریافت وام را دارد، می‌تواند بدون هیچگونه سپرده گذاری یا گردش حساب تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه از این بانک دریافت کند.


وی افزود: منابع استان نسبت به سال گذشته تاکنون در حدود ۷۰ درصد به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال رشد داشته است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار