رئیس پلیس فتای استان فارس از دستگیری دو خواهر جوان که با عنوان صیغه‌ و همسریابی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 13 February 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سرهنگ حشمت سلیمانی در تشریح این خبر اظهار داشت: تعداد زیادی از شهروندان شیرازی به پلیس فتا مراجعه و بیان کردند با مشاهده موضوعاتی همچون «صیغه و دوست‌یابی» در شبکه‌های اجتماعی واتس آپ و تلگرام مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شکات در اظهارات خود بیان داشتند که پس از برقراری تماس، مجرم مبلغ ۵ میلیون ریال وجه به عنوان بیعانه و یا ثبت نام از آنان اخذ و دیگر جوابگو تماس تلفن آنها نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان گفت: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهمان که دو خواهر جوان بودند را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی از ۴۰ شهروند شیرازی اقرار کردند، عنوان داشت: کاربران هرگز فریب اینگونه موضوعات را در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی تلگرام و وات‌ساپ نخورند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار