تابناک-استاندار هرمزگان گفت: به زودی زمین‌هایی که برای اجرای پروژه‌هایی واگذار شده اما فعال نشده‌اند را پس خواهیم گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵ 10 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان  مهدی دوستی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، زیربنایی و توسعه‌ای شهرستان پارسیان ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: اگر به قیمت رفتن من از هرمزگان هم تمام شود اصلا بر سر منافع مردم با کسی معامله نخواهم کرد چرا که من هم جزو همین مردم هستم و از یک خانواده متوسط فرهنگی به اینجا رسیده‌ام و برای این امر هم دستور دارم که مردمی باشم.
وی افزود: دولت آیت‌الله رئیسی دولت مردم است و رای مردم نیز برای همین بوده است که نقش مردم پررنگ‌تر شود و تاکید رئیس‌جمهور هم بر این است ‌که بن‌بست‌های اقتصادی خودساخته در مسئله اقتصاد جمع شود و من همین‌جا به همه کسانی که برای اجرایی طرح‌هایی زمین گرفته‌اند و مهلت‌شان تمام شده است و کاری نکرده‌اند و کشور را بازی می‌دهند مشخصا خط و نشان می‌کشم.
دوستی بیان‌کرد: مشخصا به آن‌ها می‌گویم بازی تمام شده است و الان باید بلند شوند و بیایند و جوابگو باشند چرا که ما نمی‌توانیم این حد از جوانان بیکاران را بپذیریم و باید مسیرها برای اشتغال آن‌ها باز شود چرا که مردم به این نوع کار رای داده‌اند و اگر قرار باشد ما هم مانند پیشینیان عمل کنیم شما از ما هم ناامید خواهید شد.
استاندار هرمزگان تاکید‌کرد: سرمایه‌ اصلی جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و ما موظف هستیم هر آنچه شما می‌خواهید و هر آنچه سبب زندگی بهتر شما می‌شود را فراهم کنیم و من بسیار امیدوارم زمین‌هایی که برخی‌ها گرفتند و خوابنده‌اند و حتی در کشور هم حضور ندارند می‌تواند توسط اشخاص دیگری فعال شوند.
وی عنوان کرد: من خیلی به این مهر و امضاها اعتقادی ندارم و اینکه یک نفر 15سال باشد زمینی را گرفته باشد و کاری هم نکرده باشد و بعد حکم تمدید هم بگیرد پذیرفته نیست و تمام توانمان را خواهیم گذاشت هر کس زمین‌ها و پروژه‌ها را بخواهند فعال کند حمایت کنیم اما آن‌هایی که زمین‌ها را غیرفعال کرده‌اند باید پاسخگو باشند.
دوستی خاطرنشان‌کرد: ما به زودی در زمین‌های واگذار شده، زمین‌های پرورش میگوی چند صد هکتاری، معادن راکد را پس خواهیم گرفت و تمام بن بست‌هایی را که سبب رکود در استان شده است را خواهیم شکست تا مردم طعم شیرین اقدامات دولت مردمی و ایران قوی را بچشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار