استاندار مرکزی از بهره‌برداری از ۱۰۳ طرح عمرانی، اجتماعی و اقتصادی همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر در شهرستان شازندخبرداد.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ 09 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان شازند افزود: ۷۵۰ طرح عمرانی، صنعتی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی با مشارکت بخش خصوصی، تعاونی و دولتی همزمان با دهه مبارک فجر در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ طرح از مجموع این طرح‌ها در شهرستان شازند بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.
استاندار مرکزی یادآورشد: بهره‌برداری از ساختمان آب منطقه‌ای شهرستان شازند، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و آغاز عملیات اجرایی استخر شهر مهاجران با همت شورای اسلامی و شهرداری این شهر از جمله طرح‌های افتتاح شده است.
وی افزود: طرح جامع گردشگری استان مرکزی تدوین شده و با توجه به ظرفیت‌های توریسم و فرهنگی شهرستان شازند، این منطقه می‌تواند به قطب گردشگری استان تبدیل شود.
فرماندار شهرستان شازند هم گفت: دولت سیزدهم در برنامه ریزی و بودجه‌ریزی سال آینده، رشد اقتصادی هشت درصدی را در دستور کار قرار داده است.
یحیی رمضانی افزود: رشد اقتصادی کشور در گذشته با مشکلاتی همراه بود و نا به سامانی اقتصادی و تورم نامتوازن در حوزه سرزمینی تاثیر مستقیم گذاشت.
وی ادامه داد: رییس جمهور با تبعیت از نهضت رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم سلیمانی به دولت دستور دادند تا آینده‌ای امید بخش را برای مردم رقم بزنند.
فرماندار شازند گفت: هشت درصد رشد اقتصادی سال آینده بر اساس پیش بینی‌های انجام شده سه و نیم درصد از محل بهره‌وری و چهار و نیم درصد از محل سرمایه‌ گذاری است.
رمضانی افزود: فرمانداری شهرستان شازند آماده تعامل و همراهی با سرمایه گذاران با اهلیت است.
عملیات اجرایی احداث استخر چند منظوره شهرداری مهاجران با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و مساحت عرصه چهار هزار متر مربع آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار